RETOURNEREN

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, dat kan. Als je – om wat voor reden dan ook – niet erg blij bent met je bestelling, kun je retourneren. Uiteraard kun je je bestelling alleen retourneren als de producten ongedragen en onbeschadigd zijn.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Breng ons op de hoogte, en wij leggen het je uit. Stuur een e-mail naar info@bebi-amsterdam.nl onder vermelding van ‘retour’ en je ordernummer. Je vindt je ordernummer in de bestelbevestiging die je per mail van ons hebt ontvangen. We mailen je dan zo snel mogelijk de retourinstructies terug.

Binnen welke termijn kan ik mijn bestelling retourneren?
Je hebt 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. Deze termijn gaat in op de dag nadat je je bestelling ontvangen hebt. Zolang je het product en de verpakkingsmaterialen in bezit hebt, ga je er zorgvuldig mee om.

Welke kosten brengt retourneren met zich mee?
Het retourneren van je bestelling brengt verzendkosten met zich mee. Deze verzendkosten komen voor jouw rekening.

Binnen welke termijn maakt Bebi Amsterdam het aankoopbedrag naar mij over?
Nadat wij je retourzending ontvangen hebben, maken we het aankoopbedrag naar je over. Dit doen wij zo snel mogelijk, en in ieder geval binnen 3 werkdagen. Wanneer je het bedrag ontvangt, hangt af van de verwerkingssnelheid van je bank.

Ik heb een product besteld met een persoonlijke gravure, kan ik retourneren?
Nee, dat kan helaas niet. Wij kunnen geen producten terug nemen die we speciaal voor jou gepersonaliseerd hebben. De kans is te klein dat wij het product opnieuw kunnen verkopen.