BESTELLEN

Waar bestel ik producten van Bebi Amsterdam?
Producten kunnen worden besteld via onze webshop. Bebi Amsterdam is een webwinkel, en heeft geen bezoekadres. Producten van Bebi Amsterdam zijn uniek. Ze zijn door Bebi Amsterdam ontworpen, en in opdracht van Bebi Amsterdam geproduceerd.

Hoe plaats ik een bestelling?
Open de webshop en bekijk de collectie. De producten zijn verdeeld over verschillende categorieën. Voeg de producten van jouw voorkeur toe aan je winkelwagen. Klaar met winkelen? Bekijk de inhoud van je winkelwagen onder ‘check out’ en reken af. Een eventuele kortingscode vul je in onder het kopje ‘couponcode’.

Kan ik ook via social media bestellen?
Bebi Amsterdam is actief op social media. Dagelijks houdt Bebi Amsterdam klanten op de hoogte van producten en acties. Het is niet mogelijk om via social media een bestelling te plaatsen. Het is wel mogelijk om ons een bericht te sturen met een vraag of bijvoorbeeld een speciale wens.

Ik wil een product bestellen dat uitverkocht is. Wordt de voorraad aangevuld?
Helaas, de voorraad wordt niet aangevuld. Bebi Amsterdam laat van elk product een beperkte hoeveelheid produceren. Zo blijven de producten uniek, en zijn we in staat op nieuwe trends in te spelen. Denk dus nooit te lang na….

Ik heb een winkel, kan ik producten van Bebi Amsterdam verkopen?
Onze webshop is bedoeld voor particulieren. Voor ondernemers heeft Bebi Amsterdam een catalogus. In deze catalogus staan onze producten met bijbehorende inkoopprijzen. Wil je de catalogus ontvangen, mail dan naar info@bebi-amsterdam.nl.

Kan ik vanuit het buitenland een bestelling plaatsen?
Ja! Dat is mogelijk vanuit (op alfabetische volgorde): Australië, België, Canada, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Ierland, Italië, Luxemburg, Monaco, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Turkije, de UK, de USA, Zweden en Zwitserland. Vanuit een ander land bestellen? Stuur ons dan een berichtje. We helpen je graag!